Sunday, November 04, 2012

Hidup Sang Petani...

Bismillah...


  "Ada ke , tak ade ke orang nak baca blog hamba.. hamba peduli apa.. janji tulis"
 Ayat-ayat cinta inilah yang bermain di kepala otak aku.. Okey, habis!! 

Sebulan ini, banyak study dan program aku lalui, termasuk projek-projek tidur aku yang masuk ke fasa-fasa kritikal.. Aku kene buat research pasal "Kebudayaan dan Kesenian Meningkatkan Semangat Cintakan Negara".. Fuhhhhhhh, berpeluh-peluh, disebabkan aku ternyata memang fail bab-bab kebudayaan.. Dengan bantuan group members aku, Alhamdulillah kami berjaya buat satu trip temu bual dekat beberapa tempat bersejarah di sekitar Kota Bharu.. Semua group members dan masyarakat dak situ sempoi... perghhhhhhh!


Ummi & Ummu.. 

My team, Azwan, Ummu, Khairol Bobo, Ummi.. :)

Cube bawak kerete  kude la kali nie..

Candid, perghhh! Aku nak la rumah macam nie satu!

1st time aku masok walaupun aku anak Kelate.. (T_T)

Bersama dengan adik-adik SK Kajang, Selangor..

Ala-ala Pahlawan..

Aku jadi kameraman jela yang reti.. Edit2 video..


Selain itu (ayat skema), aku jugak perlu buat Field Trip at USM K.Kerian.. Usha-usha dekat Pusat Penyelidikan Perkhidmatan Haiwan kat dalam tu... Haiwah-haiwan dalam tu bukanlah untuk dijual dan membuat duit, tapi di breedkan untuk tujuaan penyelidikan..

Calon-calon peserta ujibakat Imam Muda..

Perghhh! modern & high tech

Comel Newzealand White... But just for research..

Meauwwwwwwwwwwwwwwww...

Epic Fail!!

Nie biri-biri jenis Blackbelly Barbados.. sikit lagi nak sama dengan Blackberry..

"Tolong saya, saya tak bersalah Cik.. Saya tak makan syabu Cik"

Tarikh-tarikh Arnab di breedkan.. Sistematik...

Cantik mahligai biri-biri kat USM nie.. Jealoussss...

Tikus Lab.. banyakk...boleh dikomersilkan..



Aku nie jenis tak pandai menulis panjang-panjang.. Biarlah gambar menolong aku membicara kehidupan aku sebagai......................... entah!


8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hu.. ha.. hu ha