Saturday, October 24, 2015

Assalamualikum.. 

Tak pasti blog aku ni ada pembaca ke tak.. Xpala, aku cuma nk menulis malam ni.. Rasanya lama sgt xmenulis, selain tulis scientific report kerja sekolah..  

Kucing aku yg nama "Deraman"  dh diambil orang..  Alhamdulillah, sbb mak aku bermusuh gila dgn dia.. dia kencing merata.. Entahlah,  jenuh aku traning dia.. Nasib baik ada sorang bdk pompuan dalam umur 5 6 tahun dtg umah mggu lepas, n then terpegun dgn kecomelan Deraman.. Apa lagi aku closing sikit2, dia terus mintak dgn mak dia..  Rembat buat balik rumah.. 

Ni anatara minggu2 terakhir untuk siapkan tesis Fyp..  Result dh ada 80%, calculation haram xbuat lagi..  Tunggu nak corek tahik sheep,  then buat proximate analysis.. Reserch aku base on probiotic bacteria.. Orang paggil Probiotics Technology..  Untuk di applykn dalam animal feed.. Nutrition lebih memikat hati aku dari disease..  Sebab terasa aura positif dalam nutrition.. 
18 ekor dorper sheep tuk di test 
 Forage yg di fermented dgn probiotic
New born..  ank sepupu aku bagi nama "epu" 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hu.. ha.. hu ha