Friday, September 21, 2012

Melangkah Lagi... :P

Bismillah..

 Alhamdulillah adalah ucapan utama yang aku ucapkan selepas aku menjejakkan kaki ke Universiti.. Tidaklah segempak rakan-rakan yang lain.. Tapi erti syukur itu didahulukan.. Alhamdulillah.. : )    (Lambat sikit update psl smbung blajar)

 Aku dapat duduk Kolej Kediaman B, tak jauh lagsung dengan bangunan blajar.. Jadi aku teramat laaaa lega, ekoran aku yang lalai dan sempoi berjalan ini akan mengalami masalah kalau bagunan kuliah tu jauh.. Satu kelebihan sudah disitu bagi aku.. Surau pon sebelah jea, habis malas nk pergi pon kalau dah dengar azan.. Timbul rasa bersalah tu..Satu lagi kelebihan bagi aku.. hehehe..

 Budak bilik aku pon sempoi2 jerk.. Solat memang tak tinggal, teramatlah bersyukur bagi aku... Terjaga la aku yang mamai nie.. Ade yang dari Johor, dari Perak, dan ada jugak dari Sabah.. Bapak meriah!!


 Nie Azwan, same kursus dengan aku..Dari Manjung, Perak.. 


Nie Akmal, bdk Johor.. Die la penjaga setia bilik kitorang..



Yang muke ala2 foreign Korea nie, Hussien.. Sabahan... Celotehnya member senyuman setiap hari..



 Belajar kat UMK pon syok, udara terlalu segar.. Sesuai untuk aku yang suke keDesaan.. Suasana pagi macam kat kaki Gunung Kinabalu.. Best!!

 Kitorang jugak banyakkan  habis mase kat lab jerk daripada tutor.. Banyak membuat experiment.. Bagi subjek Anatomy & Saikologi la best.. Seronok belajar..



Kambing nie kitorang dah awet, so tinggal nk lapah kulit je..


Dah hampir siap, bdk Pompuan hebat!! sempoi!!

  Focus2!



Dengan skill tersendiri..


Dah siap sekor!! Ada lagi 3 ekor.. 

Kawe jong tengok jah.. Nie kambing jantan..


Bersama Abang Utara dengan kambing betina..


Jadi, lepas siap semua.. Kambing2 nie disimpan laaa oleh lab asst.. Untuk lab minggu depan pula.. Insyallah kita bukak paru-paru dia pulak..  

 Best belajar bende yang menyeronokkan... Jadi, seronok itu datangnya dari ikhlas sebenarnya.. Kalau kita membuka hati kita seluas-luasnya untuk ilmu itu.. Comfirm seronok! Pasti berjaya! INSYALLAH..










6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hu.. ha.. hu ha